Tuesday, August 31, 2010

...kerna Ku mencintaimu...





org katakan cinta romeo dan juliet hebat..
org katakan cinta laila dan majnun hebat..
tp ini adalah kisah cinta antara Aku dan keasih hatiku yuyu...
cinta yg hebat berbanding cerita cinta mereka..hee

setiap org yg bercinta banyak onak duri dan pancaroba yg dilalui..
begitu la kisah cinta kami berdua..

aku sygkn dia sgt2...xkn ada perempuan lain leh gantikan tempat dia dlm idup aku ni..dia la my 1st true love..
bukan seperti perempuan2 yg aku knal sebelum ni.......
dia ni ada standart sndri..hee..bkn cap ayam cam kat uptown2 2..hee


dari mula dlu sampai saat ni bayak sgt kengan manis aku dan dia yg xkn aku leh lupe smpai bila2..diantaranye..hee

HEPY NEW YEAR
-SPRAY DA KNE AMEK NGAN POLIS-


-HABIS DIA KNE SEMBUR NGAN BUIH PASTU KNE RAMPAS NGAN POLIS..SIOT BTOL-


-HUU-

-CIAN DIA-


pape pon hepi sgt2 mlm 2 kn cyg?wpun berdua je..hee


ni lak kalu g midvalley..xsudah2 ngan hotdog1901 dia..sampai begado2 kalu ak termakan lebih ckit dia pnye...termakan ckit je pon..celah gigi je pon bkn celah beda...kne ganti smpai 1..huh..cian aku..nyesal mkn ckit..klu tau mkn byk2..





pastu lak..mkn strawberry n coklat..ske sgt la 2 dia ni..pastu nyanyi..strawbery dan cokelat...tp smpai skang aku xtau sape pnyanye lagu 2 n ap tjuk dia..nyanyi bkn men lg..hee




ms g sagil ni..ckit lagi dia nak lmas..nsb baik xda ap2 yg blaku..alhamdulillah..klu x ak xtau la ap nk wat hidup tnpa si dia





g lepak2 PD waktu senja tgk matahaari terbenam...romantiknye...
heee




g wat spa kaki.xtahan ak menahan...hee



-xda kerja klu jalan jem,dr tension xpasal2 baik wat aktiviti tersendri..hee-




paling best la..1st time g gig sm2..xsangke dia nk ikot..hee..(ms muda2)



-white on her besday-


-black on my besday-


-gile bergambar-





berterbangan di batu feringgi..




di kedalaman 12 meter bawah paras air




mmg byk la bnda yg aku xjangka aku akn wat tp aku nk xnk kne wat..cam skuba...yuyu nk g..ak mn la berani...wat ak mati lmas..tp kang dia sorg2 mcmna plak..biar jela aku g..idup mati 2 blkng cte la..hee..



lepas ni kalau ada peluang kte wat bnda lg mencabar...ok??panjat gunung everest ke..panjat KLCC ke..br la lg gempak...hee


video

Monday, August 16, 2010

---me amor---




aku mcm org lain gak..
ada perasaan syg dan cinta..ada perasaan tok disayangi da dicintai..
sape pernah bercinta??suma org penah..
dr budak skola tadika sampai la org tua..suma penah..

pernah gak aku bercinta ms skola2 dlu...
tp bese la ms skoal.cinta monyet..bukan btol pon..
abes skola aes la..hee..

skang..setelah meningkat dewasa dan tgh mencari2 pluang tok melengkapkan idup dan teruskan idup seperti hukum alam..aku mencari cinta sejati aku dan dia la cinta pertama n terakhir dlm idup aku..

meh aku cte kn ckit2...hee..kecoh je..

..Waktu mula2 berkenalan & jatuh hati..
Perasaan suke dan minat aku pada dia bermula pada zaman mula2 masuk kolej..
Masa hari pertama orentasi lg aku da perasan dia ni…comel2 je…tp nmpak dr raut wajah dia mcm dia xske je kt kolej 2…may b dia 1st time duk asrama kot..agaknye la..aku asik & selalu pandang2 dia..dlm pikiran aku..sape la nm dia ni?dr mana dia dtg ni?agaknye course ap la dia amek.aku harap sgt2 dia sm kos ngan aku…leh la slalu aku tgk2 muka dia..hee

Dalam ms seminggu orentasi 2..ckit2 aku terjumpe dia..g mkn aku nmpak dia..g smyg aku nmpak dia..ms senam robik aku nmpak dia..ms bdk2 lari lintang pukang kne hissteria pon aku nmpak dia..
Habis seminggu orentasi aku da jarang nmpk dia..huu sedih aku…tercari2 gak aku tgk2 dia.kaf aku cr xda,cc ak cari xda..hurm..mcm melepas je…

Pastu..haa…rupenye dia satu kelas ngan aku..Ya Allah..aku xpasan lak…mn nak pasan..smpai seratus lebih 1 kelas..aku lak asek duk depan je…da tau dia 1 kelasngan aku..gembira la aku,,mn x gembira…aku pon aturkn la lngkh 1 per 1..

Mula2 aku usha2 mtk no tpon dia…dia jual mahal..xleh la…pastu dia lak ckp..da ada bf..t bf dia mara..alamak ai..ni yg ssh ni…mmg ssh pon sbb ms2 aku ada gf gak kt kolej 2..nsb bek gf aku xsyak aku ske kt dia.sjak mula2 orentasi…walau mcmana sekali pun..aku ttp usahakn nk dpt no tpon dia..last2 dpt gak..lama2 kami berkawan..makin rapat…sumanye secara rahsia..bf dia xtau,,gf aku pon xtau..ada gak kdg2 rs mcm nk je tglkn gf aku 2 sbb ak mcm da mula nk serius ngan dia..tp dia ckp xleh coz dia ada bf,,,ktorg pon kawan jela secara rahsia…

Penah 1 kali 2 sj2 jela aku lik uma..sj je nak bawak tunjuk kat mak aku..xsilap aku ms cuti semester 1..nak tanye mak aku camne ni sbb aku da berkenan sgt da ngan dia ni…hee dengan automatiknye mak aku ske & tanye la mcm2 bout diz gurl..hee..terkejtnye aku..siap bawak g PD jalan2 & campign lg…dia kne pasang khemah la…wat BBQ la..hee..

Setelah lama kami berkawan secara rahsia…slalu berkongsi msalah suma2..1 ari dia bgtau aku bahawa dia dah single..means dia da putus la ngan bf dia..ms 2 gak..gf aku wathal..aku pon trus la kawan lg rapat..xda rhsia2 lg da…kali suma tau…hee

Dan pada hari lahirnye yang ke 20..aku pon cube tok dapatkan tempat di hati dia…mula2 aku g KL..dia amek aku..ktorg g mkn2 kat kg baru….pastu aku jak dia g Eye on msia..kat depan 2 la aku mtk couple ngan dia…hee..ms nak ckp 2..menggigil2 aku..xtau la nape…tp mmg terlalu gigil smpai dia ckp nape ni?pastu aku trus ckp..leh x aku nak truskan hubungan aku ngan dia scara serius lg…dial eh wat2 xphm lak..siot btol..nak aku ckp byk2 kali..malu aku..buat dia xnak ke..mmg aku suh dia balik..rela aku jalan kaki lik uma kawan aku..hee..dia diam je…dia senyum..dia pon ckp yess!!!!huh…lega ati aku..terlalu lega la..betapa gembiranye aku dah dpt gadis yang aku impikan ni…hee…terlalu riang hatiku ini..



so bermula la episod cinta kami...





g mn2 sm je baju..heee




hee




g jln2 nan kawan2




celebrate my bday




lepak2






men ice skating..terer dia ni..aku yg tjatuh2






g gig sm2..




ni best...g genting ngan kawan2..




lpak2 kat PD..amek2 gambr b4 LJM







shopping nak gler..bepusing2,,msauk kedai 2 3 kali..xbli2..pning pale...heee


banyak sgt rintangan n halangan kami tempuhi sm2..
ada org wat cte kat aku la sbb nak tgk ktorg putus..
mcm2 la...

tbe 1 ms aku nak melamar dia tok lg serius ngan dia..jeng3..
hee..
aku plan nak wat len dr yg len tok yg teristimewa..
hee..mcmna 2?ngan bantu si salwa..ms 2 ktorg bercuti di pulau perhentian...

heee...impian aku tercapai.

yEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!









melamar org yg istimewa dalam idup aku dlm air..hee..lain dr yg lain 2...


dan Insyallah kalu xda aape2 masalh n pjg jodoh kami...kami akn....






menuju ke gerbang perkahwinan..heee...dan idup bersama2 slagi nyawa dikandung bdn


sesungguhnye aku amat mencintai kamu...
kamu yg membawa sinar dan inspirasi dlm hidup ini....