Tuesday, August 31, 2010

...kerna Ku mencintaimu...





org katakan cinta romeo dan juliet hebat..
org katakan cinta laila dan majnun hebat..
tp ini adalah kisah cinta antara Aku dan keasih hatiku yuyu...
cinta yg hebat berbanding cerita cinta mereka..hee

setiap org yg bercinta banyak onak duri dan pancaroba yg dilalui..
begitu la kisah cinta kami berdua..

aku sygkn dia sgt2...xkn ada perempuan lain leh gantikan tempat dia dlm idup aku ni..dia la my 1st true love..
bukan seperti perempuan2 yg aku knal sebelum ni.......
dia ni ada standart sndri..hee..bkn cap ayam cam kat uptown2 2..hee


dari mula dlu sampai saat ni bayak sgt kengan manis aku dan dia yg xkn aku leh lupe smpai bila2..diantaranye..hee

HEPY NEW YEAR
-SPRAY DA KNE AMEK NGAN POLIS-


-HABIS DIA KNE SEMBUR NGAN BUIH PASTU KNE RAMPAS NGAN POLIS..SIOT BTOL-


-HUU-

-CIAN DIA-


pape pon hepi sgt2 mlm 2 kn cyg?wpun berdua je..hee


ni lak kalu g midvalley..xsudah2 ngan hotdog1901 dia..sampai begado2 kalu ak termakan lebih ckit dia pnye...termakan ckit je pon..celah gigi je pon bkn celah beda...kne ganti smpai 1..huh..cian aku..nyesal mkn ckit..klu tau mkn byk2..





pastu lak..mkn strawberry n coklat..ske sgt la 2 dia ni..pastu nyanyi..strawbery dan cokelat...tp smpai skang aku xtau sape pnyanye lagu 2 n ap tjuk dia..nyanyi bkn men lg..hee




ms g sagil ni..ckit lagi dia nak lmas..nsb baik xda ap2 yg blaku..alhamdulillah..klu x ak xtau la ap nk wat hidup tnpa si dia





g lepak2 PD waktu senja tgk matahaari terbenam...romantiknye...
heee




g wat spa kaki.xtahan ak menahan...hee



-xda kerja klu jalan jem,dr tension xpasal2 baik wat aktiviti tersendri..hee-




paling best la..1st time g gig sm2..xsangke dia nk ikot..hee..(ms muda2)



-white on her besday-


-black on my besday-


-gile bergambar-





berterbangan di batu feringgi..




di kedalaman 12 meter bawah paras air




mmg byk la bnda yg aku xjangka aku akn wat tp aku nk xnk kne wat..cam skuba...yuyu nk g..ak mn la berani...wat ak mati lmas..tp kang dia sorg2 mcmna plak..biar jela aku g..idup mati 2 blkng cte la..hee..



lepas ni kalau ada peluang kte wat bnda lg mencabar...ok??panjat gunung everest ke..panjat KLCC ke..br la lg gempak...hee


No comments:

Post a Comment